daypress.gr
Στο πλευρό των μαθητών και των οικογενειών τους στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνάμε, βρίσκονται συνολικά 60 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι εθελοντικά ξεκίνησαν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα παιδιά που το έχουν ανάγκη και οι γονείς τους δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν για φροντιστηριακά μαθήματα.
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου έχει αναλάβει τη σχετική πρωτοβουλία και είναι η δεύτερη χρονιά που οργανώνει τα μαθήματα κοινωνικής αλληλεγγύης για τους μαθητές
των γυμνασίων και από φέτος και των λυκείων του νομού.
Φέτος η πρωτοβουλία αγκαλιάστηκε από περισσότερους καθηγητές ενώ μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον των παιδιών αφού κατατέθηκαν συνολικά 220 αιτήσεις. Παράλληλα, την προσπάθεια αυτή στηρίζουν και οι σύλλογοι γονέων των γυμνασίων και λυκείων της πόλης, οι οποίοι συμμετέχουν στην γραμματειακή υποστήριξη.
Τα μαθήματα ξεκίνησαν χθες και θα γίνονται στο χώρο του 3ου γυμνασίου και λυκείου από τις 2 μέχρι τις 8 το απόγευμα και οι ενδιαφερόμενοι μαθητές μπορούν να ενημερώνονται για το πρόγραμμα από τα σχολεία τους.
Η γραμματέας της ΕΛΜΕΡ Δήμητρα Ντρέκη τόνισε μιλώντας για την πρωτοβουλία των καθηγητών:
«Η πρωτοβουλία αυτή πάρθηκε σε μια περίοδο που η πολιτική των μνημονίων συνθλίβει όλο και περισσότερες οικογένειες και ταυτόχρονα το κράτος αποσύρεται από τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες. Η παιδεία και η υγεία τομείς ζημιογόνοι σύμφωνα με τη λογική της αγοράς είναι οι πρώτοι τομείς που πλήττονται.
Έτσι μετά την κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης, φέτος ξεκινήσαμε και πιθανά να τελειώσουμε τη χρονιά, χωρίς όλα τα βιβλία, με περισσότερους μαθητές στα τμήματα με δυσκολία σε πολλές περιοχές να έχουμε ακόμα και τα στοιχειώδη, όπως θέρμανση και χαρτί φωτοτυπικού. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, πολλοί μαθητές μας δεν θα μπορούσαν να έχουν τη διδακτική βοήθεια που έχουν ανάγκη.
Το σωματείο μας διαβλέποντας από πέρυσι το προς τα πού κατευθύνεται η χώρα και ποιες συνέπειες θα έχει για την κοινωνία αυτή η πορεία, αποφάσισε να καλύψει αυτήν την ανάγκη με το εξής σκεπτικό: απέναντι στη διάλυση του κοινωνικού ιστού, θέλουμε να προωθήσουμε τις αξίες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης. Κάνουμε πράξη το σύνθημα ‘κανένας μόνος του στην κρίση’. Τα κοινά προβλήματα απαιτούν ενωτικούς αγώνες. Διεκδικούμε το κοινωνικό δικαίωμα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Η πολιτεία οφείλει να καλύπτει τις ανάγκες της πρόσθετης διδακτικής στήριξης».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΛΜΕΡ Ευθύμης Καρουζάκης, τόνισε πως όταν «η κα Διαμαντοπούλου καταργούσε ως μη όφειλε την πρόσθετη διδασκαλία στα γυμνάσια και στα λύκεια, άφησε τα παιδιά είτε εκτεθειμένα είτε τα έσπρωξε μέσα στην εποχή της κρίσης στην παραπαιδεία. Αυτό το καταγγείλαμε σε όλους τους τόνους. Αποφασίσαμε όμως πέρα από την καταγγελία, να κάνουμε πράξη αυτή μας την αντίδραση και να προχωρήσουμε στη διοργάνωση σε εθελοντική βάση μαθημάτων για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.
Κανένας από τους καθηγητές δεν θα πληρωθεί για τον πολύτιμο χρόνο που θα διαθέσει για τα παιδιά.
Έχουμε τη φιλοδοξία να κάνουμε καλή δουλεία, δίνοντας πραγματικό περιεχόμενο σε ένα θεσμό που η ίδια η πολιτεία τον είχε απαξιώσει».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως η ΕΛΜΕΡ πιάνει το νήμα από εκεί που το άφησε το Ιατρείο κοινωνικής Αλληλεγγύης και «φτιάχνουμε στην πράξη ένα δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης από τη στιγμή μάλιστα που θα συνεργαστούμε άμεσα με τους γονείς οι οποίοι σε μεγάλο αριθμό θα κρατήσουν τόσο τη γραμματειακή υποστήριξη όσο και τη φύλαξη του χώρου και θα κάνουν την ενισχυτική διδασκαλία δική τους υπόθεση».
Στηρίξη από τους γονείς
Για το ρόλο των συλλόγων γονέων στην πρωτοβουλία της ΕΛΜΕΡ μίλησε ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου γυμνασίου κ. Στέλιος Κουτζόγλου, τονίζοντας πως στις δύσκολες ώρες που περνάνε οι ελληνικές οικογένειες η προσπάθεια των εκπαιδευτικών είναι «μάννα εξ ουρανού, κατάθεση ψυχής, φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση».
Συμπλήρωσε πως «ενισχύοντας την αλληλεγγύη ανάμεσά μας και την κοινωνική συνοχή, βγάζουν ταυτόχρονα από το αδιέξοδο πολλές οικογένειες που δεν μπορούν να καταφύγουν λόγω οικονομικής δυσπραγίας στην ιδιωτική πρόσθετη ενισχυτική διδασκαλία. Με τέτοιες δράσεις επανακτά ο κοινωνικός ιστός χαμένες αξίες, απαραίτητο υλικό για την ανοικοδόμηση της ελληνικής και όχι μόνο κοινωνίας.
Το χρέος των γονιών είναι μεγάλο και πρέπει να σταθούμε δίπλα στους εκπαιδευτικούς και να βοηθήσουμε έμπρακτα με τη συμπαράσταση και τη συμπεριφορά μας στην γραμματειακή υποστήριξη και την περιφρούρηση των σχολείων».
Ο ίδιος έδωσε συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε αυτήν την προσπάθεια «σκύβοντας ευλαβικά πάνω στα παιδιά μας για να τους χαρίσουν απλόχερα τη γνώση που τόσο αυτά έχουν ανάγκη».
Σημειώνεται ότι ο Αλέξανδρος Αλεξανδράκης συνέταξε το πρόγραμμα των μαθημάτων και οι καθηγητές, που προσφέρουν εθελοντικά τον ελεύθερο χρόνο τους για να διδάξουν είναι:
1. ΑΔΑΜΗΣ Ν. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 2. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Γ. ΦΥΣΙΚΟΣ, 3. ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΕΙΡ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
4. ΒΕΝΕΤΗΣ Κ. ΒΙOΛΟΓΟΣ, 5. ΒΛΑΧΑΚΗ Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 6. ΒΡΟΝΤΑΚΗ Μ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
7. ΓΑΡΤΖΟΛΑΚΗ Μ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 8. ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΕΜ. ΧΗΜΙΚΟΣ, 9. ΓΛΕΝΗΣ Ν. ΦΥΣΙΚΟΣ,
10. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 11. ΔΡΟΥΔΑΚΗ Γ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ, 12. ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗ Α. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
13. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 14. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ Ε. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 15. ΚΑΤΣΟΥΛΑ ΑΦ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
16. ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΥ Ε. ΑΓΓΛΙΚΩΝ, 17. ΛΑΓΟΥΔΑΚΗ Ε. ΒΙΟΛΟΓΟΣ, 18. ΜΑΚΡΗΣ Μ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
19. ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ Ρ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 20. ΜΑΝΙΑΒΟΣ Σ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 21. ΜΑΝΤΖΙΟΣ Χ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
22. ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ Ν. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 23. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Δ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 24. ΝΤΟΥΝΗ Μ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
25. ΝΤΡΕΚΗ Δ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 26. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Ν. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, 27. ΠΑΓΙΑΒΛΗ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
28. ΠΑΓΩΝΗ Σ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 29. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ Μ. ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ, 30. ΠΑΠΑΔΑΚΗ Β. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
31. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Θ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 32. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ν. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 33. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 34. ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ν. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 35. ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ Γ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
36. ΠΕΤΣΑΓΓΟΥΡΑΚΗΣ ΕΥ. ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, 37. ΣΑΒΒΟΡΓΙΝΑΚΗΣ Β. ΦΥΣΙΚΟΣ, 38. ΣΑΜΙΟΣ Ν. ΦΥΣΙΚΟΣ, 39. ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 40. ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Μ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
41. ΣΑΡΧΩΣΗΣ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 42. ΣΟΥΛΟΥΜΗ ΣΤ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 43. ΣΟΥΡΟΥΛΗΣ Χ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
44. ΣΠΙΤΑΔΑΚΗ Β. ΑΓΓΛΙΚΩΝ, 45. ΣΤΑΜΟΣ Γ. ΧΗΜΙΚΟΣ, 46. ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ Σ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
47. ΤΟΥΤΟΥΤΖΙΔΑΚΗ ΑΡ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 48. ΤΡΟΥΛΙΝΑΚΗ Ε. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 49. ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΤ. ΦΥΣΙΚΟΣ
Στο πλευρό των μαθητών και των οικογενειών τους στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνάμε, βρίσκονται συνολικά 60 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι εθελοντικά ξεκίνησαν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα παιδιά που το έχουν ανάγκη και οι γονείς τους δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν για φροντιστηριακά μαθήματα.
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου έχει αναλάβει τη σχετική πρωτοβουλία και είναι η δεύτερη χρονιά που οργανώνει τα μαθήματα κοινωνικής αλληλεγγύης για τους μαθητές
των γυμνασίων και από φέτος και των λυκείων του νομού.
Φέτος η πρωτοβουλία αγκαλιάστηκε από περισσότερους καθηγητές ενώ μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον των παιδιών αφού κατατέθηκαν συνολικά 220 αιτήσεις. Παράλληλα, την προσπάθεια αυτή στηρίζουν και οι σύλλογοι γονέων των γυμνασίων και λυκείων της πόλης, οι οποίοι συμμετέχουν στην γραμματειακή υποστήριξη.
Τα μαθήματα ξεκίνησαν χθες και θα γίνονται στο χώρο του 3ου γυμνασίου και λυκείου από τις 2 μέχρι τις 8 το απόγευμα και οι ενδιαφερόμενοι μαθητές μπορούν να ενημερώνονται για το πρόγραμμα από τα σχολεία τους.
Η γραμματέας της ΕΛΜΕΡ Δήμητρα Ντρέκη τόνισε μιλώντας για την πρωτοβουλία των καθηγητών:
«Η πρωτοβουλία αυτή πάρθηκε σε μια περίοδο που η πολιτική των μνημονίων συνθλίβει όλο και περισσότερες οικογένειες και ταυτόχρονα το κράτος αποσύρεται από τις υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες. Η παιδεία και η υγεία τομείς ζημιογόνοι σύμφωνα με τη λογική της αγοράς είναι οι πρώτοι τομείς που πλήττονται.
Έτσι μετά την κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης, φέτος ξεκινήσαμε και πιθανά να τελειώσουμε τη χρονιά, χωρίς όλα τα βιβλία, με περισσότερους μαθητές στα τμήματα με δυσκολία σε πολλές περιοχές να έχουμε ακόμα και τα στοιχειώδη, όπως θέρμανση και χαρτί φωτοτυπικού. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, πολλοί μαθητές μας δεν θα μπορούσαν να έχουν τη διδακτική βοήθεια που έχουν ανάγκη.
Το σωματείο μας διαβλέποντας από πέρυσι το προς τα πού κατευθύνεται η χώρα και ποιες συνέπειες θα έχει για την κοινωνία αυτή η πορεία, αποφάσισε να καλύψει αυτήν την ανάγκη με το εξής σκεπτικό: απέναντι στη διάλυση του κοινωνικού ιστού, θέλουμε να προωθήσουμε τις αξίες της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης. Κάνουμε πράξη το σύνθημα ‘κανένας μόνος του στην κρίση’. Τα κοινά προβλήματα απαιτούν ενωτικούς αγώνες. Διεκδικούμε το κοινωνικό δικαίωμα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Η πολιτεία οφείλει να καλύπτει τις ανάγκες της πρόσθετης διδακτικής στήριξης».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΛΜΕΡ Ευθύμης Καρουζάκης, τόνισε πως όταν «η κα Διαμαντοπούλου καταργούσε ως μη όφειλε την πρόσθετη διδασκαλία στα γυμνάσια και στα λύκεια, άφησε τα παιδιά είτε εκτεθειμένα είτε τα έσπρωξε μέσα στην εποχή της κρίσης στην παραπαιδεία. Αυτό το καταγγείλαμε σε όλους τους τόνους. Αποφασίσαμε όμως πέρα από την καταγγελία, να κάνουμε πράξη αυτή μας την αντίδραση και να προχωρήσουμε στη διοργάνωση σε εθελοντική βάση μαθημάτων για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων.
Κανένας από τους καθηγητές δεν θα πληρωθεί για τον πολύτιμο χρόνο που θα διαθέσει για τα παιδιά.
Έχουμε τη φιλοδοξία να κάνουμε καλή δουλεία, δίνοντας πραγματικό περιεχόμενο σε ένα θεσμό που η ίδια η πολιτεία τον είχε απαξιώσει».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως η ΕΛΜΕΡ πιάνει το νήμα από εκεί που το άφησε το Ιατρείο κοινωνικής Αλληλεγγύης και «φτιάχνουμε στην πράξη ένα δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης από τη στιγμή μάλιστα που θα συνεργαστούμε άμεσα με τους γονείς οι οποίοι σε μεγάλο αριθμό θα κρατήσουν τόσο τη γραμματειακή υποστήριξη όσο και τη φύλαξη του χώρου και θα κάνουν την ενισχυτική διδασκαλία δική τους υπόθεση».
Στηρίξη από τους γονείς
Για το ρόλο των συλλόγων γονέων στην πρωτοβουλία της ΕΛΜΕΡ μίλησε ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου γυμνασίου κ. Στέλιος Κουτζόγλου, τονίζοντας πως στις δύσκολες ώρες που περνάνε οι ελληνικές οικογένειες η προσπάθεια των εκπαιδευτικών είναι «μάννα εξ ουρανού, κατάθεση ψυχής, φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση».
Συμπλήρωσε πως «ενισχύοντας την αλληλεγγύη ανάμεσά μας και την κοινωνική συνοχή, βγάζουν ταυτόχρονα από το αδιέξοδο πολλές οικογένειες που δεν μπορούν να καταφύγουν λόγω οικονομικής δυσπραγίας στην ιδιωτική πρόσθετη ενισχυτική διδασκαλία. Με τέτοιες δράσεις επανακτά ο κοινωνικός ιστός χαμένες αξίες, απαραίτητο υλικό για την ανοικοδόμηση της ελληνικής και όχι μόνο κοινωνίας.
Το χρέος των γονιών είναι μεγάλο και πρέπει να σταθούμε δίπλα στους εκπαιδευτικούς και να βοηθήσουμε έμπρακτα με τη συμπαράσταση και τη συμπεριφορά μας στην γραμματειακή υποστήριξη και την περιφρούρηση των σχολείων».
Ο ίδιος έδωσε συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε αυτήν την προσπάθεια «σκύβοντας ευλαβικά πάνω στα παιδιά μας για να τους χαρίσουν απλόχερα τη γνώση που τόσο αυτά έχουν ανάγκη».
Σημειώνεται ότι ο Αλέξανδρος Αλεξανδράκης συνέταξε το πρόγραμμα των μαθημάτων και οι καθηγητές, που προσφέρουν εθελοντικά τον ελεύθερο χρόνο τους για να διδάξουν είναι:
1. ΑΔΑΜΗΣ Ν. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 2. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Γ. ΦΥΣΙΚΟΣ, 3. ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΕΙΡ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
4. ΒΕΝΕΤΗΣ Κ. ΒΙOΛΟΓΟΣ, 5. ΒΛΑΧΑΚΗ Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 6. ΒΡΟΝΤΑΚΗ Μ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
7. ΓΑΡΤΖΟΛΑΚΗ Μ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 8. ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΕΜ. ΧΗΜΙΚΟΣ, 9. ΓΛΕΝΗΣ Ν. ΦΥΣΙΚΟΣ,
10. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 11. ΔΡΟΥΔΑΚΗ Γ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ, 12. ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗ Α. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
13. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 14. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ Ε. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 15. ΚΑΤΣΟΥΛΑ ΑΦ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
16. ΛΑΓΚΟΥΒΑΡΔΟΥ Ε. ΑΓΓΛΙΚΩΝ, 17. ΛΑΓΟΥΔΑΚΗ Ε. ΒΙΟΛΟΓΟΣ, 18. ΜΑΚΡΗΣ Μ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
19. ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ Ρ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 20. ΜΑΝΙΑΒΟΣ Σ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 21. ΜΑΝΤΖΙΟΣ Χ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
22. ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ Ν. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 23. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Δ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 24. ΝΤΟΥΝΗ Μ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
25. ΝΤΡΕΚΗ Δ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 26. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Ν. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ, 27. ΠΑΓΙΑΒΛΗ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
28. ΠΑΓΩΝΗ Σ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 29. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ Μ. ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ, 30. ΠΑΠΑΔΑΚΗ Β. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
31. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Θ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 32. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Ν. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 33. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ε. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 34. ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ν. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, 35. ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ Γ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
36. ΠΕΤΣΑΓΓΟΥΡΑΚΗΣ ΕΥ. ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, 37. ΣΑΒΒΟΡΓΙΝΑΚΗΣ Β. ΦΥΣΙΚΟΣ, 38. ΣΑΜΙΟΣ Ν. ΦΥΣΙΚΟΣ, 39. ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, 40. ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Μ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,
41. ΣΑΡΧΩΣΗΣ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ, 42. ΣΟΥΛΟΥΜΗ ΣΤ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 43. ΣΟΥΡΟΥΛΗΣ Χ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,
44. ΣΠΙΤΑΔΑΚΗ Β. ΑΓΓΛΙΚΩΝ, 45. ΣΤΑΜΟΣ Γ. ΧΗΜΙΚΟΣ, 46. ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ Σ. ΧΗΜΙΚΟΣ,
47. ΤΟΥΤΟΥΤΖΙΔΑΚΗ ΑΡ. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 48. ΤΡΟΥΛΙΝΑΚΗ Ε. ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, 49. ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΤ. ΦΥΣΙΚΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου