Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΕΕΙ

 Τo hashtag ''greek_blood'' βρίσκεται στην κορυφή του Twitter,
Το αίμα μου είναι τόσο ελληνικό που είναι γαλανόλευκο #Greek_bloodΤο αίμα μου είναι τόσο ελληνικό που αντί να ρέει, έχει χρέη. #Greek_blood
το αίμα που είναι τόσο ελληνικό που γίνεται γαλάζιο όταν αντικρύζει τη θάλασσα #greek_blood
Το αιμα μου ειναι τοσο ελληνικο που το καλοκαιρι το ψαχνω στα νησια. #Greek_blood
Το αίμα μου είναι τόσο ελληνικό, που χρωστάει σε όλες τις τράπεζες αίματος #Greek_blood
Το αίμα μου είναι τόσο ελληνικό που η Moody's το υποβάθμισε από Α+ σε 0- #greek_blood
Το αίμα μου είναι τόσο ελληνικό που στις αιμοδοσίες βάζει βύσμα για να μεταφερθεί σε καλό δέκτη #greek_blood
Το αιμα μου ειναι τοσο ελληνικο που ειναι ομαδα Ε #greek_blood
Το αίμα μου είναι τόσο ελληνικό που για να πάει από την καρδιά στον πνεύμονα παίρνει αυτοκίνητο #Greek_blood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου