Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Διαδικτυακή εμπορική γέφυρα με το εξωτερικό και το πρώτο κοινωνικό σούπερ- μάρκετ

24h NewsRoom
 Το ελληνικό εμπορικό δαιμόνιο βρίσκει και πάλι διέξοδο
Λιγότεροι μεσάζοντες σημαίνει χαμηλότερες τιμές. Αυτή είναι η νέα τάση που κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στην ελληνική αγορά.
Οι Έλληνες παραγωγοί αναζητούν συνεχώς νέες αγορές για τα προϊόντα τους, εντός και εκτός συνόρων. Σύμμαχός τους στην προσπάθεια αυτή το διαδίκτυο.
Μια ομάδα, κυρίως νέων ανθρώπων σκέφτηκε και έκανε πράξη τη δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, μέσω της οποίας οι Ελληνες παραγωγοί θα προβάλουν τα προϊόντα τους και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές του εξωτερικού θα μπορούν να τους βρίσκουν και να επικοινωνούν απευθείας μαζί τους.
Η πρωτοβουλία αφορά ουσιαστικά μικρές και μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εκτός από την προβολή των παραγωγών, η εταιρεία προσφέρει και υπηρεσίες πιστοποίησης και υπολογισμού του κόστους εξαγωγών ενώ παρέχει νομικές και εμπορικές συμβουλές.
Το πρώτο κοινωνικό καταναλωτικό σούπερ μάρκετ
Τα πρώτα της βήματα κάνει αυτό το διάστημα μια ακόμη φιλόδοξη ιδέα, η οποία αφορά στη δημιουργία ενός κοινωνικού καταναλωτικού σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για ένα κατάστημα που θα προωθεί κατά κύριο λόγο τα ελληνικά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές, κάτι που -σύμφωνα με τους εμπνευστές της- θα επιτευχθεί με την κατάργηση των μεσαζόντων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου